Refund and Returns Policy

Ընդհանուր ակնարկ
Մեր գումարի վերադարձի և վերադարձի քաղաքականությունը տևում է 10 օր: Եթե ձեր գնումից անցել է 10 օր, մենք չենք կարող ձեզ գումարի ամբողջական վերադարձ կամ փոխանակում առաջարկել:
Վերադարձի իրավունք ունենալու համար ձեր ապրանքը պետք է չօգտագործված լինի և լինի նույն վիճակում, ինչ դուք ստացել եք: Այն պետք է լինի նաև օրիգինալ փաթեթավորման մեջ։

Обзор
Наша политика возмещения и возврата длится 10 дней. Если с момента покупки прошло 10 дней, мы не можем предложить вам полный возврат средств или обмен.
Чтобы иметь право на возврат, ваш товар должен быть неиспользованным и в том же состоянии, в котором вы его получили. Он также должен быть в оригинальной упаковке.

Overview
Our refund and returns policy lasts 10 days. If 10 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Մի քանի տեսակի ապրանքներ ազատվում են վերադարձից։ Փչացող ապրանքները, ինչպիսիք են սնունդը, ծաղիկները, թերթերը կամ ամսագրերը, չեն կարող վերադարձվել: Մենք նաև չենք ընդունում այնպիսի ապրանքներ, որոնք ինտիմ կամ սանիտարական ապրանքներ են, վտանգավոր նյութեր կամ դյուրավառ հեղուկներ կամ գազեր:
Լրացուցիչ չվերադարձվող ապրանքներ.
Նվեր Քարտեր
Բեռնվող ծրագրային արտադրանք
Առողջության և անձնական խնամքի որոշ պարագաներ:

Некоторые виды товаров освобождены от возврата. Скоропортящиеся товары, такие как продукты питания, цветы, газеты или журналы, возврату не подлежат. Мы также не принимаем товары интимного или санитарного назначения, опасные материалы, легковоспламеняющиеся жидкости или газы.
Дополнительные невозвратные товары:
Подарочные карты
Загружаемые программные продукты
Некоторые товары для здоровья и личной гигиены.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
Gift cards
Downloadable software products
Some health and personal care items

Ձեր վերադարձն ավարտելու համար մենք պահանջում ենք անդորրագիր կամ գնման ապացույց:
Խնդրում ենք ձեր գնումը հետ մի ուղարկեք արտադրողին:

Փոխհատուցումներ
Երբ ձեր վերադարձը ստացվի և ստուգվի, մենք ձեզ էլ-նամակ կուղարկենք՝ տեղեկացնելով, որ ստացել ենք ձեր վերադարձված ապրանքը: Մենք նաև կտեղեկացնենք ձեզ ձեր վերադարձի հաստատման կամ մերժման մասին:
Եթե դուք հաստատված եք, ապա ձեր գումարի վերադարձը կմշակվի, և վարկը ավտոմատ կերպով կկիրառվի ձեր կրեդիտ քարտի կամ վճարման սկզբնական եղանակի վրա՝ որոշակի օրերի ընթացքում:
Ուշացած կամ բացակայող փոխհատուցում

Փոխանակում
Մենք փոխարինում ենք միայն իրերը, եթե դրանք թերի կամ վնասված են: Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է այն փոխանակել նույն ապրանքի հետ, ապա մեզ էլ-նամակ ուղարկեք melodia.armenia@gmail.com կամ կապ Whatsapp
Առաքման վերադարձ

Դուք պատասխանատու կլինեք վճարելու ձեր սեփական առաքման ծախսերը ձեր ապրանքը վերադարձնելու համար: Առաքման ծախսերը չեն վերադարձվում:
Կախված նրանից, թե որտեղ եք ապրում, ձեր փոխանակված ապրանքը ձեզ հասնելու ժամանակը կարող է տարբեր լինել:
Եթե դուք վերադարձնում եք ավելի թանկ ապրանքներ, կարող եք հաշվի առնել բեռնափոխադրման հետագծման ծառայությունը կամ առաքման ապահովագրություն գնելը: Մենք չենք երաշխավորում, որ մենք կստանանք ձեր վերադարձված ապրանքը:

Чтобы завершить возврат, нам требуется квитанция или подтверждение покупки.
Пожалуйста, не отправляйте покупку обратно производителю.

Возврат
Как только ваш возврат будет получен и проверен, мы отправим вам электронное письмо, чтобы уведомить вас о том, что мы получили ваш возвращенный товар. Мы также уведомим вас об одобрении или отклонении вашего возмещения.
Если вы одобрены, ваш возврат будет обработан, и кредит будет автоматически применен к вашей кредитной карте или исходному способу оплаты в течение определенного количества дней.
Просроченные или отсутствующие возвраты

Обмен
Мы заменяем товары только в том случае, если они неисправны или повреждены. Если вам нужно обменять его на такой же товар, отправьте нам письмо по адресу melodia.armenia@gmail.com или свяжитесь Whatsapp
Доставка возвращается

Вы будете нести ответственность за оплату ваших собственных расходов по доставке для возврата вашего товара. Стоимость доставки не возвращается.
В зависимости от того, где вы живете, время, которое может потребоваться для того, чтобы ваш обмененный товар был доставлен к вам, может варьироваться.
Если вы возвращаете более дорогие товары, вы можете рассмотреть возможность использования отслеживаемой службы доставки или приобретения страховки доставки. Мы не гарантируем, что получим ваш возвращенный товар.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.

Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds

Exchange
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at melodia.armenia@gmail.com or contact Whatsapp
Shipping returns

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Երաշխիք

Որոշ օգտագործված ապրանքներ ծածկված են արտադրողի երաշխիքով:
Գնման ժամանակ ապրանքի նկարագրության բաժնում բացատրվում է երաշխիք տրամադրող ընկերությունը:
Երբ դուք ստանում եք ապրանքները, կարող եք տեսնել երաշխիքային փաստաթղթերը և հաշիվ-ապրանքագիրը:
Երաշխիքին հետևելու համար դուք պետք է կապվեք նրանց հետ:

Гарантия

На некоторые бывшие в употреблении товары распространяется гарантия производителя.
При покупке гарантийная компания объясняется в разделе описания товара.
Когда вы получаете товар, вы можете увидеть гарантийные документы и счет-фактуру.
Вам нужно связаться с ними, чтобы следить за гарантией.

Warranty

Some used items are covered by the manufacturer’s warranty.
During the purchase, the warranty company is explained in the product description section.
When you receive the goods, you can see the warranty documents and the invoice.
You need to contact them to follow up on the warranty.