Ինչպես մեկ ամսում նիհարել 3 կիլոգրամ սուրճով և մարզվելով

Սուրճը հայտնի ըմպելիք է, որը վայելում են բոլոր տարիքի մարդիկ: Այն ոչ միայն համեղ է, այլև ունի որոշ պոտենցիալ առողջության օգուտներ, ներառյալ քաշի կորուստը: Զորավարժությունները առողջ քաշի կորստի ծրագրի ևս մեկ կարևոր մասն են: Երբ համակցված են սուրճը և վարժությունը, կարող եք ավելի արդյունավետ կերպով նիհարել:

Ինչպես կարող է սուրճն օգնել նիհարել

Սուրճը պարունակում է կոֆեին, որը խթանիչ է, որը կարող է օգնել բարձրացնել ձեր նյութափոխանակությունը: Սա նշանակում է, որ ձեր մարմինը ավելի շատ կալորիա է այրում հանգստի ժամանակ: Կոֆեինը կարող է նաև օգնել ճնշել ձեր ախորժակը, ինչը կարող է հանգեցնել ընդհանուր առմամբ ավելի քիչ կալորիաներ ուտելու:

Ինչպես վարժությունը կարող է օգնել ձեզ նիհարել

Մարմնամարզությունը կալորիաներ այրելու և մկաններ կառուցելու հիանալի միջոց է: Մկաններն ավելի շատ կալորիաներ են այրում, քան ճարպերը, ուստի մկանների ձևավորումը կարող է օգնել ձեզ նիհարել նույնիսկ այն ժամանակ, երբ դուք չեք մարզվում:

Add Your Heading Text Here

Մեկ ամսում 3 կիլոգրամ նիհարելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել 3500 կալորիաների կալորիականության դեֆիցիտ։ Սա նշանակում է, որ դուք պետք է այրեք հավելյալ 3500 կալորիա, քան սպառում եք ամեն օր:

Սուրճը կարող է օգնել ձեզ ստեղծել կալորիականության դեֆիցիտ՝ բարձրացնելով ձեր նյութափոխանակությունը և ճնշելով ձեր ախորժակը: Այնուամենայնիվ, կարևոր է նշել, որ սուրճը կախարդական փամփուշտ չէ: Քաշը կորցնելու համար դեռ պետք է փոփոխություններ մտցնեք ձեր սննդակարգում և մարզվելու սովորություններում:

Ահա մի օրինակելի ծրագիր, թե ինչպես կարող եք մեկ ամսվա ընթացքում նիհարել 3 կիլոգրամ սուրճով և վարժություններով.

Add Your Heading Text Here

Սուրճ:

Խմեք օրական 2-3 բաժակ սուրճ։
Ընտրեք սեւ սուրճ կամ սուրճ ցածր յուղայնությամբ կաթով կամ սերուցքով:
Խուսափեք ձեր սուրճի մեջ շաքար կամ օշարակ ավելացնելուց:
Զորավարժություններ:

Շաբաթվա մեծ մասի նպատակն է նվազագույնը 30 րոպե չափավոր ինտենսիվության վարժություններ կատարել:
Ընտրեք այնպիսի զբաղմունքներ, որոնք ձեզ դուր են գալիս, ինչպիսիք են քայլելը, վազելը, լողը կամ հեծանիվ վարելը:
Ահա մարզման օրինակելի օրինակ, որին կարող եք հետևել.

Երկուշաբթի՝ 30 րոպե քայլել
Երեքշաբթի՝ 30 րոպե վազք
Չորեքշաբթի: Հանգիստ
Հինգշաբթի՝ 30 րոպե լող
Ուրբաթ. 30 րոպե հեծանվավարություն
Շաբաթ: Հանգիստ
Կիրակի. շաբաթվա ընթացքում կատարած ցանկացած գործողությունների համադրություն 30 րոպե

Հետևելով այս պլանին՝ մեկ ամսում կարող եք նիհարել 3 կիլոգրամով սուրճով և վարժություններով։ Կարևոր է նշել, որ սա ընդամենը օրինակելի պլան է, և դուք կարող եք այն հարմարեցնել՝ ելնելով ձեր անհատական կարիքներից և նպատակներից:

Related Posts

Discovering the World of Tobacco: A Guide...
Tobacco has a rich history intertwined with human culture and...
Read more
Chapter 2: General Awareness of Blending and...
The goal of blending tobacco is not simply to achieve...
Read more
The Artistry of Pipe Making: Crafting Elegance...
Few workshops in the world possess the mastery to transform...
Read more

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *