Ինչպես մեկ ամսում նիհարել 3 կիլոգրամ սուրճով և մարզվելով

Սուրճը հայտնի ըմպելիք է, որը վայելում են բոլոր տարիքի մարդիկ: Այն ոչ միայն համեղ է, այլև ունի որոշ պոտենցիալ առողջության օգուտներ, ներառյալ քաշի կորուստը: Զորավարժությունները առողջ քաշի կորստի ծրագրի ևս մեկ կարևոր մասն են: Երբ համակցված են սուրճը և վարժությունը, կարող եք ավելի արդյունավետ կերպով նիհարել:

Ինչպես կարող է սուրճն օգնել նիհարել

Սուրճը պարունակում է կոֆեին, որը խթանիչ է, որը կարող է օգնել բարձրացնել ձեր նյութափոխանակությունը: Սա նշանակում է, որ ձեր մարմինը ավելի շատ կալորիա է այրում հանգստի ժամանակ: Կոֆեինը կարող է նաև օգնել ճնշել ձեր ախորժակը, ինչը կարող է հանգեցնել ընդհանուր առմամբ ավելի քիչ կալորիաներ ուտելու:

Ինչպես վարժությունը կարող է օգնել ձեզ նիհարել

Մարմնամարզությունը կալորիաներ այրելու և մկաններ կառուցելու հիանալի միջոց է: Մկաններն ավելի շատ կալորիաներ են այրում, քան ճարպերը, ուստի մկանների ձևավորումը կարող է օգնել ձեզ նիհարել նույնիսկ այն ժամանակ, երբ դուք չեք մարզվում:

Add Your Heading Text Here

Մեկ ամսում 3 կիլոգրամ նիհարելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել 3500 կալորիաների կալորիականության դեֆիցիտ։ Սա նշանակում է, որ դուք պետք է այրեք հավելյալ 3500 կալորիա, քան սպառում եք ամեն օր:

Սուրճը կարող է օգնել ձեզ ստեղծել կալորիականության դեֆիցիտ՝ բարձրացնելով ձեր նյութափոխանակությունը և ճնշելով ձեր ախորժակը: Այնուամենայնիվ, կարևոր է նշել, որ սուրճը կախարդական փամփուշտ չէ: Քաշը կորցնելու համար դեռ պետք է փոփոխություններ մտցնեք ձեր սննդակարգում և մարզվելու սովորություններում:

Ահա մի օրինակելի ծրագիր, թե ինչպես կարող եք մեկ ամսվա ընթացքում նիհարել 3 կիլոգրամ սուրճով և վարժություններով.

Add Your Heading Text Here

Սուրճ:

Խմեք օրական 2-3 բաժակ սուրճ։
Ընտրեք սեւ սուրճ կամ սուրճ ցածր յուղայնությամբ կաթով կամ սերուցքով:
Խուսափեք ձեր սուրճի մեջ շաքար կամ օշարակ ավելացնելուց:
Զորավարժություններ:

Շաբաթվա մեծ մասի նպատակն է նվազագույնը 30 րոպե չափավոր ինտենսիվության վարժություններ կատարել:
Ընտրեք այնպիսի զբաղմունքներ, որոնք ձեզ դուր են գալիս, ինչպիսիք են քայլելը, վազելը, լողը կամ հեծանիվ վարելը:
Ահա մարզման օրինակելի օրինակ, որին կարող եք հետևել.

Երկուշաբթի՝ 30 րոպե քայլել
Երեքշաբթի՝ 30 րոպե վազք
Չորեքշաբթի: Հանգիստ
Հինգշաբթի՝ 30 րոպե լող
Ուրբաթ. 30 րոպե հեծանվավարություն
Շաբաթ: Հանգիստ
Կիրակի. շաբաթվա ընթացքում կատարած ցանկացած գործողությունների համադրություն 30 րոպե

Հետևելով այս պլանին՝ մեկ ամսում կարող եք նիհարել 3 կիլոգրամով սուրճով և վարժություններով։ Կարևոր է նշել, որ սա ընդամենը օրինակելի պլան է, և դուք կարող եք այն հարմարեցնել՝ ելնելով ձեր անհատական կարիքներից և նպատակներից:

Related Posts

Illuminating the Art of Cigar Lighting
Unlocking the Secrets of Proper Cigar Lighting Techniques Embarking on the...
Read more
Mastering the Art of Packing Your Pipe...
If you are a pipe enthusiast, you understand the importance...
Read more
Tobacco Pipes: Filtered or Unfiltered? A Comprehensive...
Tobacco pipes come in a variety of shapes and sizes,...
Read more

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *